آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

شاه ماهی👑

معنی مانلی:شاه ماهـــــــــــــــی😍♥

امروز من😍❤

1399/7/26 23:26
نویسنده : ♥️مانلی♥️
492 بازدید
اشتراک گذاری

خب با دوستم اول یکم حرف زدین درمورد مومو ک خیلی خیلی ترسناکه🙁🙁🙁🙁👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

اینم عکسش

یه عالمه ترسیدیم و فائقه زنگید و یکم حرف زدیم بعدش با ثنا حرف زدم  و برای اونم اینو فرستادم اینجوری شده بود😱😱😱🥶🥶 

یه عالمه ترسوندمش و خداخافظی کردیم😂😂😂

بعدش یکم موسیقی😍😍

من عاشق موسیقیم ینی😍😍😍

مخصوصاااااا ماکان بندددد😍😍😍😍❤❤

عاشقشممم ینی این موزیکارو گوش کردم❤😍😍

بعدش رفتم یکم با آبجی حرف زدیم 😍

و دیگه الان نینی وبلاگ آمدم😁

کلا امروز روز پر شوق و ذوقی نبود ولی پرخوابه🤤😂

فردا کلاس دارم امروزو نداشتم خانم هم پنجشنبه اینو‌گفت

ماهم به کارامون رسیدیم🤤😍

بعدش مشق نداشتیم من قرآنو خوندم تا فردا ک میپرسه

خدایی خیلی حال داد🤤🤤🤤🤤😂😂😂

تا فردا بدرود😍😁😁😁😁😁😁😁😁

پسندها (4)

نظرات (3)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 مهر 99 8:50
واييييي مومو😭
من اگه اون به گوشيم پي ام بده سكته ناقصو ميزنمم😂
♥️مانلی♥️
پاسخ
منم سکنه رو میزنم😂😂😂🤦🏻&zwj♀️
SujinSujin
27 مهر 99 9:02
وای اره این مومو همه را هک میکنه خاله منم هک کرده بود بعد تا فهمید همه چیو درست کرد معلوم نیست جدیدا همرو هک میکنه فازش چیه نمیدونم😂
♥️مانلی♥️
پاسخ
اوفف🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️😱😱😱

27 مهر 99 11:57
بعد از فروکش کردن ماچرای نهنگ آبی چالش جدیدی در اپلیکیشن فیس بوک و واتس آپ ایجاد شده به نام مومو  که تصویری ترسناک از یک زن است.
طبق گزارش دیلی میل، یک بازی آنلاین جدید و ترسناک و البته بسیار خطرناک در واتس آپ در هفته های اخیر در دنیا همه&zwnj گیر شده و جان نوجوانان را تهدید می&zwnjکند و خانواده ها نگران هستند که مانند نهنگ آبی منجر به مرگ و خودکشی زیادی شود.
مومو با ارسال فرامینی و تصاویر خشونت به کاربر شروع می شود و در صورت عدم امتناع از رعایت قوانین بازی، کنترل کننده می ترسد.
چالش مومو تصویری ترسناک از زنی با ویژگی های گروتسک و برآمدگی چشم است که احتمالاً برگرفته از کار هنرمند ژاپنی Midori Hayashi است (هایاشی هیچ ارتباطی با بازی ندارد).
این بازی در اپلیکیشن واتس آپ گسترش پیدا کرده و به این صورت است که مرحله اول شماره تماسی بصورت ناشناس ، کاربران را به چالش دعوت کرده و آنها را تحریک می&zwnjکند تا به مومو یک پیام ارسال کند.
 
مومو عامل خودکشی دختر بچه 12 ساله
 
تاکنون این چالش در چند کشور از جمله آرژانتین، مکزیک، آمریکا، فرانسه و آلمان دیده شده و ببشترین محبوبیت را در آمریکای جنوبی دارد و نوجوانان را هدف قرار داده است.
 
یک روزنامه آرژانتینی در یک گزارش نوشته است، دختر بچه 12 ساله&zwnj که احتمال می رود قربانی این بازی شده، از تمام فعالیت&zwnj های خود قبل از خودکشی فیلم برداری کرده و مقامات گفته &zwnjاند که احتمالا فردی او را به خودکشی ترغیب کرده است.
 
فعلا مشخص نیست که مومو از کجا و چگونه وارد چرخه بازی های آنلاین شده، اما تاکنون هفت تماس مرتبط با این بازی کشف شده که با پیش شماره های ژاپن و چند کشور در آمریکای جنوبی بوده است.
 
در پی رواج داشتن و فراگیر شدن بازی آنلاین مومو، از کاربران واتس آپ خواسته شده تا به شماره&zwnj ناشناسی به شکل پیام تماس جواب ندهند و ارتباطی برقرار نکنند.
 
 
خطرات چالش مومو چیست؟
 
خطرات چالش مومو در دسته ای از موضوعات سایکولوژیکال و تکنیکال قرار دارد. عدم پاسخ به پیام های یک کاربر ناشناس که مطالب و محتوای متنی و تصویری خشونت آمیز و تهدید آمیز ارسال میکند، کار عادی میلیون ها کاربر در شبکه های اجتماعی است که جدی هم نمیگیرند و نهایت کاربر مزبور را BLOCK یا REPORT می کنند!
اما شاید این امکان و این عکس العمل برای کودکان زیر ۱۵ سال سن سریع نباشد. اولین موضوعی که چالش مومو می تواند تهدید کننده باشد، به قضیه سرقت اطلاعات بستگی دارد. مزاحمت تلفنی در اثر ذخیره تلفن کاربران در پروفایل مومو موضوع فنی دیگری است که باید به آن توجه داشت.
 
اسکرین شاتی از پیام های چالش مومو به کاربران
دریافت مکرر پیام های خشونت آمیز و تهدید کننده با تصاویر وحشت آور که مشاهده آن سلامت روح و روان کودکان و نوجوانان را به خطر می اندازد. ترغیب نوجوانان به خودکشی و آسیب رساندن به دیگران و تهدید افراد از دیگر خطرات چالش مومو است که باید جدی گرفت. چالش مومو گامی برای اخاذی است و باج خواهی! لذا افراد را به این سمت ترغیب و تشویق می کند.
اگر در چالش مومو به کاربر مومو پیامی ارسال کنید، شماره تلفن خود را در اختیار وی قرار داده اید و برای شما مزاحمت ایجاد مکی کند. حتی پس از DELETE ACCOUNT و ایجاد یک NEW ACCOUNT چون دوباره از همان شماره قبلی استفاده کردید، این ویروس رایانه ای شما را پیدا می کند و به ارسال پیام های تهدید آمیز ادامه می دهد.
اگر درگیر چالش مومو شدید، حساب کاربری خود را پاک کرده و دوباره با یک شماره جدید حساب کاربری ایجاد کند تا از شر پیام ها و تصاویر وحشتناک چالش مومو خلاص شوید.
 
مومو کیست و چگونه متولد شد؟
 
در سال 2016، یک هنرمند و مجسمه ساز جاه طلب معاصر، ذهنیت جدید وهم آور خود را به جهانیان نشان داد: مادر پرنده. چهره ای زیبا و زنانه با چشمان برآمده به حدی که در شرف دور شدن هستند و همچنین لبخندی که جوکر به آن حسادت می ورزد، موهای نامرتب و &hellip تصویر واقعا ترسناک است، حتی در بی عاطف ترین فرد احساسات را برمی انگیزد.
مومو یک زن ترسناک است و مومو در حقیقت یک عروسک ژاپنی است ، که در حساب اینستاگرامش قرار گرفته است ، اما پس از اینکه مومو به عنوان یک چالش خودکشی رواج یافت ، این عروسک در پروفایل کسی که با شماره های مختلف با شما تماس میگیرد قرار میگیرد.



اینو گزاشتم که بگم چرته بابا نترسید

خداییش ترسناک نیست چند بار ببینیش عادی میشه برات😂

فقط بچه ها اگه یه پیام ناشناس دریافت کردید،حالا هر پیامی با هر عکس پروفایل و هم شماره ای اصلا باز نکنید،چون مو مو بیشتر از اینکه بخواد شما رو بترسونه و تحدید بکنه،اطلاعات گوشیتون رو حک میکنه اونم فقط وقتی که پیامش رو باز بکنید میتونه این کار رو بکنه پس اصلا نترسید و پیامش رو باز نکنید فقط دیلیت کنید؛ترس نداره که☺
 
♥️مانلی♥️
پاسخ
🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️🤦🏻&zwj♀️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه ماهی👑 می باشد