آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

شاه ماهی👑

معنی مانلی:شاه ماهـــــــــــــــی😍♥

سلام

1399/7/20 14:39
نویسنده : ♥️مانلی♥️
148 بازدید
اشتراک گذاری

من تازه و اولین باره ک به نینی وبلاگ اومدم😁

اولین دفعه دوستم بهم اینجارو پیشنهاد کرد

من ۱۱سالمه و کلاس پنجم هستم😍

ایشاالله بتونم اینجا بنویسم و بخونید

من رمان نویس هم هستم و رمانم و اینجا میزارم

هرکی ژانر طنز و عاشقانه دوست داره اینجا باشه تا من رمانمو ب اشتراک بزارم😊

من‌مانلی هستم

و معنی اسمم شاه ماهیه

(گفتم ک نگید چرا عنوان وبلاگت شاه ماهیه😊)

پسندها (5)

نظرات (5)


20 مهر 99 23:56
سلام مانلی خانم!خوش اومدی!منم نازنین زهرا هستم میتونی منو نازنین یا نازی یا نازلی صدا بکنی،من 15 سالمه و کلاس نهم هستم،بازم خوش اومدی🎀💗🌸🌺
♥️مانلی♥️
پاسخ
ممنونم😍❤

21 مهر 99 17:59
سلام عزیزم
من شاینا هستم 9 سالمه کلاس چهارم هستم
به نی نی وبلاگ خوش اومدی
خوشحال میشم دنبالم کنی 😘
 
♥️مانلی♥️
پاسخ
سلام چشم گلم🤗🤗
SujinSujin
25 مهر 99 13:48
سلام عزیزم من نازنین زهرا هستم میتونی صدام کنی نازی یا السا😍
من هم سن خودت هستم کلاس پنجم😘
من عاشق پرنسسهای دیزنی هستم به خصوص انا و السا😜
خوشحال میشوم دنبالم کنید منم دنبالتون کردم
♥️مانلی♥️
پاسخ
سلام چشم گلم حتما 
منم مانلیم😍❤
خوشبختم از آشنایی باهاتون❤😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 مهر 99 18:55
سلام عزيزمممم😘😘
خوش اومدي مانلي خوشگلممم😘😍
اميدوارمممم موفقققق باشييييي💖
♥️مانلی♥️
پاسخ
سلام همچنین خوشگلم😍😍❤
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
26 مهر 99 9:07
سلام مانلی جان 😊 
به نی نی وبلاگ خوش آمدی عزیزم 💎 
امیدوارم بهت خوش بگذرد 🌹 
من سارا هستم 
کلاس ششم و 12 سالمه 
خوشحال میشم دنبالم کنی 😉 
♥️مانلی♥️
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم حتما چشم❤❤👍🏻
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه ماهی👑 می باشد