آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

شاه ماهی👑

معنی مانلی:شاه ماهـــــــــــــــی😍♥

دیگه مدرسس😁

1399/7/25 12:49
نویسنده : ♥️مانلی♥️
445 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر مدرسه همه کم میان ولی من اصلا نباید بیام😂

چون سال پنجمه و بعد ششم باید خوب برای تیزهوشان بخونم😁😁😁😁

اینم چندتا عکس  قشنگ ک دله منو بردن🤤🤤

عشقمممم🤤🤤🤤😍😍😍😍😍

اینم خعلی کیوته و دوسش دارم😍😍🤤

البته این  واسه بک گراند خوبه😂😂

اینم کیووووووتتتت منننن😍

اولی مال دختر خالمه برام عکس فرستاده منم که عشق گربههه😍😍😍

اینم کیوتام

😍😍

پسندها (7)

نظرات (8)


25 مهر 99 12:53
وای چه قشنگه خدای من
♥️مانلی♥️
پاسخ
توام مث من عشقه گربه ایی😍😍😍😍😍😍😍❤

25 مهر 99 13:02
 من یه هاپوی ناز دارم اسمش فندقه تو وبلاگم گذاشتم
♥️مانلی♥️
پاسخ
ای جانم دیدمش😍😍😍😍😍❤❤
SujinSujin
25 مهر 99 13:49
من گربه را دوست ندارم بلکه عاشقشم خیلی گربه دوست دارممممممممم😘😍
♥️مانلی♥️
پاسخ
ای جاننننن😍😍😍😍😍❤
معصومه باروئیمعصومه باروئی
25 مهر 99 18:35
عکسای قشنگی هستش عزیزم😍
♥️مانلی♥️
پاسخ
قربونت❤❤❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 مهر 99 18:53
الهييي😍😘
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
26 مهر 99 9:04
سلام مانلی 😊
منو نگو عاشق گربه هستم 
بچه بودم دوستشون داشتم اما می ترسیدم نازشون کنم😀😊
ولی الان هم نازشون میکنم و هم بقلشون 😊🐈
خیلی خیلی کیوتن 🐱
خوشحال میشم دنبالم کنی 😉 
 
♥️مانلی♥️
پاسخ
چشم حتما گلم 
منم اول میترسیدم یه گربه گرفتن برام دیگه نترسیدم تزش
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مهر 99 12:51
ووووییی من میمیرم واسه گربهههه😍😍😍
♥️مانلی♥️
پاسخ
ای جانم منم❤😍😍😍😍

26 مهر 99 14:25
آخ،مانلی جون منم عاشق گربه هام،۵تا هم داشتم ولی الان شدن۳تا،آخه مامانشون رفت از یکی دیگه شون هم خیلی وقته که خبر ندارم ولی ۳تاشون هنوزم بهم سر میزنن،خیلی با احساسن
♥️مانلی♥️
پاسخ
اخیییی🥺🥺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه ماهی👑 می باشد