آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍آشنایی من با ماکان بند🤟🏼❤😍، تا این لحظه: 5 سال و 26 روز سن داره

شاه ماهی👑

معنی مانلی:شاه ماهـــــــــــــــی😍♥

امروز من💚❤💚

1399/7/27 17:44
نویسنده : ♥️مانلی♥️
466 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام 

اولش فائی زنگ زد و باهم حرف زدیم هی قط و وصل میشد خیلی بد بود اصلا😑😑😑😑🤦🏻‍♀️

بعدش یهو وسط تصویری با داد گفت خانمممممممم لیست حضور غیاب فرستاددددد🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

پشمام ریختتتت با. داد گفتم باهات قهرم لنتیییی چکار کنم😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

کلا باهاش دعوا کردم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂

بعد شاد خراب شد.   (برای شماهم  بد بود🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️)

گفت بیاید واتساپ یهو گفت قرآن بخونین 

من ۲ خط براش خوندم گفت آفرین عالی بود و اینجوری شدم من اصلا💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻😂🤦🏻‍♀️

به فائی گفتم اینو گفت 

اون ویس ویس خانومه ک گفت عالی یود و اینا بعد با ثنا حرف زدم خانم تکلیفو گفت بعدش

فرستم 

دوستو

اینم از این 

بچه ها جونا من برم نگارشو بنویسم بن دارم تا فردا ای بای

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان سهیلامامان سهیلا
27 مهر 99 18:02
خوشحال میشم دنبالمون کنید🙂
♥️مانلی♥️
پاسخ
چشم حتما
SujinSujin
27 مهر 99 20:34
همیشه در درس هایت موفق باشی😅
والا کی شاد درست بود؟🤔😂
♥️مانلی♥️
پاسخ
😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏻&zwj♀️
ممنون گلم توهم همینطوررر😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 مهر 99 20:34
عه تتلو استيكرم دارهههههه😍😍👍
من شديدا طرفدارشم👍😏
هميشهههه موفق باشي عزيزم😘💗
♥️مانلی♥️
پاسخ
منم هستمممم😍😍😍😍😍
جانم توهم همینطورر😍😍😍❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه ماهی👑 می باشد